השליך אבנים בכביש וקפץ למתחם חיות הטרף כדי להגיע לתחנת משטרה ממוזגת

שלום בידרמן No Comments on השליך אבנים בכביש וקפץ למתחם חיות הטרף כדי להגיע לתחנת משטרה ממוזגת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעיר (23) נעצר על ידי שוטרי מרחב אילת לאחר שהשליך אבנים בכביש הערבה בסמוך לצומת קטורה וכמעט שגרם בכך לתאונת דרכים. לשוטר אשר עצר אותו מסר כי עשה זאת בכדי להגיע שוב לתחנת המשטרה הממוזגת, בשל עומס החום הכבד בכביש הערבה, וזאת לאחר שנחקר בה בשעות הבוקר כאשר קפץ מעל גדר אל תוך מתחם חיות הטרף באתר ה"חי-בר" הסמוך לקיבוץ יוטבתה.

בשעות הצהריים התקבלו דיווחים רבים במוקד המשטרה במחוז הדרומי מנהגים בכביש הערבה כי ישנו חשוד אשר משליך אבנים לעבר הכביש ומסכן את התנועה. ניידות משטרת מרחב אילת בפיקודו של רס"מ רועי רייך אשר הגיעו בסמוך לצומת קטורה הבחינו בחשוד אשר מוכר להם מאירוע שהתרחש בשעות הבוקר. השוטרים החלו בפינוי מיידי של המכשול מהכביש על מנת למנוע את הסכנה למשתמשי הדרך וזאת לאחר שעצרו את החשוד אשר טען בפני רס"מ רייך כי עשה זאת כי רצה להגיע לתחנת המשטרה הממוזגת בשל החום הכבד בערבה.

כבר בשעות הבוקר הצטלבו דרכיהם של החשוד ורס"מ רייך וזאת לאחר שהתקבל דיווח ממנהל מתחם ה"חי-בר" הסמוך לקיבוץ יוטבתה על אדם אשר לא הוכנס למתחם בשל חוסר ביכולת לרכוש כרטיס כניסה. החשוד אשר נראה כי עזב את המקום, טיפס אל מעל לגדר ההיקפית של האתר ועבר אל תוך מתחם חיות הטרף במקום. מנהל המקום אשר הבחין בכך ולאור הסכנה לחייו, תפס את המסתנן והוציאו טרם נפגע מבעלי החיים המשוטטים. החשוד עוכב אז על ידי השוטר והובא אל משטרת מרחב אילת ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. החשוד אשר החליט לעזוב את העיר מיד בתום החקירה ונתקל בעומס החום הכבד בכביש הערבה בחר דרך יצירתית, אך די מסוכנת, לשוב אל מקום ממוזג – אל תחנת המשטרה באילת, והחל ליידות אבנים לעבר הכביש דבר שלמרבה המזל הסתיים ללא פגיעה בנפש.



0 תגובות